Запровадження нової системи Е-запису для державних послуг в Україні

  • Додому
  • Запровадження нової системи Е-запису для державних послуг в Україні

Запровадження нової системи Е-запису для державних послуг в Україні

З 25 березня в усіх сервісних центрах Міністерства внутрішніх справ України стартувала нова система Е-запису для отримання державних послуг. Ця інновація дозволяє швидко і зручно реєструватися на отримання послуг, що стало можливим завдяки оновленій онлайн платформі, про що повідомляє Telegram-канал МВС України.

Система Е-запису доступна за спеціальним посиланням, де користувачі можуть записатися на прийом за 21 день вперед або ж у день звернення через термінали самообслуговування. Важливо зазначити, що фізичні особи можуть реєструватися не більше ніж 4 рази на місяць в онлайн-форматі та 4 рази через термінали. Для юридичних осіб встановлено ліміт у 4 онлайн-реєстрації на день або 6 реєстрацій через термінал.

Запис до сервісних центрів є індивідуальним, тому за умови невідповідності даних у документах з інформацією, зазначеною під час реєстрації, в обслуговуванні може бути відмовлено. Кількість доступних записів на отримання послуг залежить від завантаженості сервісного центру МВС. Також система має захист від автоматизованих ботів, що забезпечує безпеку користування.

Зазначимо, що з 21 січня 2023 року сервісні центри МВС відновили реєстраційні послуги, пов’язані зі зміною власника транспортних засобів, що є ще одним кроком до поліпшення доступності та зручності державних послуг.

Дорошенко Олександр