Як знайти та повернути залізничні квитки в Україні: поради від Укрзалізниці

  • Додому
  • Як знайти та повернути залізничні квитки в Україні: поради від Укрзалізниці

Як знайти та повернути залізничні квитки в Україні: поради від Укрзалізниці

Компанія “Укрзалізниця” поділилася корисними рекомендаціями для пасажирів, як знайти залізничні квитки та повернути кошти за неотримані квитки. Офіційна пресслужба перевізника опублікувала цю інформацію в четвер, 17 березня.

**Як знайти квитки, придбані до кібератаки (22 березня 2025 року):**

Якщо ви додали свою електронну пошту до профілю в додатку УЗ, спочатку перевірте свою електронну пошту. У ній має бути лист від Укрзалізниці з PDF-квитком. Не забудьте також переглянути папку “спам”.

Якщо квиток не знайдено, прийдіть на станцію принаймні за 20 хвилин до відправлення. Провідник зможе перевірити право на проїзд за підтвердженням оплати, таким як запис у банківському додатку або квитанція.

**Як повернути кошти за онлайн-квиток:**

Для повернення квитка потрібно заповнити заявку. Повернення можливе не пізніше ніж за 1 годину до відправлення.

Якщо кошти резервувалися для автоматичної покупки, а квиток не надійшов через кібератаку, заповніть заявку на повернення. Після перевірки кошти будуть повернені, але терміни повернення залежать від банку і можуть зайняти до 30 банківських днів.

**Як діяти, якщо ви купили квиток після відновлення онлайн-продажів (з 27 березня 2025 року):**

Якщо під час оплати стався збій, і гроші зняли, а квиток не надійшов, почекайте 5-10 хвилин і перевірте пошту. Якщо квиток не отримано, повідомте про проблему через додаток у розділі “Зворотний зв’язок”. Укрзалізниця відправить квиток або поверне кошти.

За всіма іншими питаннями ви можете звернутися на резервну електронну пошту.

Також варто зазначити, що сайт та додаток УЗ було відновлено за 89 годин безперервної роботи після безпрецедентної атаки на ключові системи залізниці.

Левченко Тетяна