Укрзалізниця відновлює послуги після кібератаки

  • Додому
  • Укрзалізниця відновлює послуги після кібератаки

Укрзалізниця відновлює послуги після кібератаки

Після кібератаки Укрзалізниця успішно відновила інтеграцію з Армія+ для купівлі квитків зі спеціального резерву для військовослужбовців. Також доступні нові функції, зокрема моніторинг і автовикуп квитків через мобільний застосунок і на офіційному сайті. Пресслужба УЗ підтвердила повернення верифікації через Дія.Підпис, що дозволить користувачам успішно купувати квитки на найпопулярніші міжнародні рейси.

Загалом Укрзалізниця відновила понад 90% своїх онлайн-сервісів для пасажирів. Зовсім скоро планується повернення порталу замовлення додаткових послуг, а також програми лояльності. Паралельно тривають роботи над відновленням функції відображення квитків у застосунку, які пропали через кібератаку.

Укрзалізниця також планує відновити вантажні сервіси у першій декаді квітня. Наразі всі документи на перевезення вантажів оформлюються виключно в паперовій формі.

«Ми активно працюємо над тим, щоб вже незабаром всі пасажири могли знову користуватися звичними зручними функціями,» – зазначили представники УЗ.

Нагадуємо, що сайт та застосунок Укрзалізниці продовжують працювати стабільно після кібератаки.

Дорошенко Олександр