Нова система Е-запису для державних послуг: все, що вам потрібно знати

  • Додому
  • Нова система Е-запису для державних послуг: все, що вам потрібно знати

Нова система Е-запису для державних послуг: все, що вам потрібно знати

З 25 березня в усіх сервісних центрах Міністерства внутрішніх справ стартувала нова система електронного запису для отримання державних послуг. Про це повідомила прес-служба МВС України на своєму Telegram-каналі.

Система Е-запису доступна для користувачів за спеціальним посиланням, що дозволяє зручно та швидко реєструватися онлайн. Заявки можна подати на 21 день наперед або ж отримати можливість запису в терміналах самообслуговування на день у день. Кожна фізична особа може скласти заявку не більше ніж 4 рази на місяць через інтернет і ще 4 рази — у терміналі. Для юридичних осіб ліміт становить 4 реєстрації на день (онлайн) та 6 реєстрацій на день (через термінал).

Запис є індивідуальним, і при подачі документів буде відмовлено у наданні послуги, якщо дані не збігаються з інформацією, введеною під час реєстрації. Кількість доступних місць для реєстрації залежить від навантаження на сервісний центр. Варто також зазначити, що система має вбудовані заходи безпеки для захисту від автоматизованих ботів.

Як повідомляють Українські Новини, 21 січня у сервісних центрах МВС відновили послуги з реєстрації транспортних засобів, що стосуються зміни власника.

Дорошенко Олександр